انتخابات

مناظره اول میان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری، موضوع فرهنگی سیاسی دارد و موضوع مناظره دوم هم اقتصادی است.

مناظره اول فرهنگی ـ سیاسی و مناظره دوم اقتصادی است

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس اعلام جزئیاتی رسمی از موضوع مناظره‌های پیش‌رو از سوی مسئولان ستاد انتخابات صدا و سیما، مناظره اول میان دو نامزد، موضوع فرهنگی ـ سیاسی دارد و موضوع مناظره دوم هم اقتصادی است.

در این دو مناظره تلاش بر این است فرصت‌ها کوتاه‌تر و سؤالات مستقیم‌تر شوند.

در مناظره‌های دونفره نامزدها روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و درباره‌ی یک موضوع با هم صحبت می‌کنند و به سؤالات پاسخ می‌دهند و امکان مقایسه‌ای دو نامزد فراهم می‌شود.

بخش پرسش و پاسخ نامزدها حداکثر ۹۰ دقیقه خواهد بود و از نامزدها ۱۰ سوال پرسیده می‌شود. در این مناظره از دو نامزد خواسته می‌شود به سؤالات با صراحت پاسخ دهند.

در دور اول پنج مناظره گذشته بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سیاست خارجی و همچنین «کارآمدسازی دولت» (اقتصادی) پخش شد.

نخستین مناظره دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ تا ۲۳ و ۳۰ به صورت زنده از شبکه‌های یک، سلامت (با رابط ناشنوایان) و جام جم ۱، ۲ و ۳ برای ایرانیان خارج از کشور پخش می‌شود.

بر این اساس در این مناظره دو نامزد در بازه زمانی دوساعته پاسخگوی سوالات در چهارچوب محورهای فرهنگی ـ سیاسی خواهند بود.

بر اساس آنچه برخی رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، اجرای هر دو مناظره را که به صورت زنده از شبکه اول پخش می‌شود، باز هم مهدی خسروی عهده‌دار است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.